måndag 29 juni 2009

gaag!!

ne nu e ja bitter.. jag har vart på så bra humör hela dagen.. städat o röjt o flyttat runt.. o de börjar bli rätt nice, men bättre kommr det bli när jag the "D-day" är här. Den dagen de e dags för att sätta punkt för att somna ensam på kvällarna och att vakna ensam. Längtar så enormt mycket!!
Men hur som helst.. jag va o hämtade mitt modem på posten idag.. men jag kan inte koppla in bredbandet!! Så nu e ja bitter på att det inte går som ja vill.. Tur att ja har en sån snäll kompis som kommer o leker räddare i nöden! :)


klockan närmar sig 3 o jag borde nog sova.. så ja kan komma upp i en rimlig tid så jag kan köra ut de sista grejerna av dennis grejer till Ekerö. och kanske hinna tvätta och städa lite till! :)

Matti natti!


Btw.. snart är det dags för lite drag med grabbarna grus, Johan och Mange "the banger" :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar