Men hur som helst.. jag va o hämtade mitt modem på posten idag.. men jag kan inte koppla in bredbandet!! Så nu e ja bitter på att det inte går som ja vill.. Tur att ja har en sån snäll kompis som kommer o leker räddare i nöden! :)
klockan närmar sig 3 o jag borde nog sova.. så ja kan komma upp i en rimlig tid så jag kan köra ut de sista grejerna av dennis grejer till Ekerö. och kanske hinna tvätta och städa lite till! :)
Matti natti!
Btw.. snart är det dags för lite drag med grabbarna grus, Johan och Mange "the banger" :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar